Nulová inovace
Jak uvádí článek na webu The Muse, automatickou snahou mnoha nových obchodníků „zapadnout“ do prodejního světa. Často si ale neuvědomují, že právě odlišnost od konkurence je pro úspěch zcela zásadní. Nebojte se proto být jiní a buďte inovativní.
Vyšumění obchodních schůzek do prázdna
Na konci každého jednání nebo úseku je nutné s klientem domluvit a odsouhlasit další společný postup. Nelze spoléhat pouze na vágní příslib, že „si dáme vědět“.
Nudný a jednostranný monolog
Obchodníci ze staré školy stále věří na monology, obchodní prezentace, ceníky. V dnešní době je ale prodej interaktivní aktivita, při které je nutné, abyste zapojili klienta do rozhodování a abyste se o něj a jeho zájmy skutečně zajímali.
Absence autenticity
Otřepané fráze a stylizace se do někoho, kým nejste, jsou věci, které potenciální klienti vnímají velmi negativně. Nesnažte se být někým, kým nejste, a už vůbec si nepomáhejte prodejními klišé.
Strach z konverzací o penězích
Jste obchodník, a proto byste neměli mít v žádném případě problém rozebírat finance. Jestliže se bojíte vyřčení ceny, oddalujete nacenění až na samotný konec prezentace, a jste z diskutování o penězích nervózní, podstatně si tím snižujete u klienta šance na úspěch.
-mm-