Realistické cíle
Jak uvádí článek na LinkedIn Pulse, neměli byste pracovat s vidinou fenomenálního úspěchu. Dávejte si reálné, dílčí cíle, které vás postupně k vysněnému úspěchu dovedou. Rozdělte si celkovou práci na kratší úseky: například nejdříve připravte a zdokonalte webové stránky, poté začněte s vytvářením marketingového obsahu, získejte určitý počet obchodních partnerů, apod.
Vytrvalost
Stevu Jobsovi trvalo 20 let, než ze společnosti Apple udělal prosperující firmu. I ty nejlepší nápady vyžadují čas, aby se na nich dal vystavit byznys. Dávejte si reálné cíle, pracujte s nohama na zemi. I přes zmytizované příběhy úspěchů přes noc potřebují všechny úspěchy čas a úsilí.
Flexibilita
Málokterý produkt je dokonalý již při svém zavedení. Buďte připraveni na to, že na základě postupně získávaných zkušeností a reakcí klientely bude třeba koncept firmy, vaše produkty i způsob komunikace často měnit a upravovat, než dosáhnete určitého vybalancovaného ideálu.
Soustřeďte se na každodenní práci
Mějte na paměti celkový kontext a držte se vidiny svého vysněného, vysokého cíle, ale zároveň neusněte s hlavou v oblacích. Soustřeďte se na každodenní práci, dělejte si denní plány, zajišťujte každodenní chod vaší firmy a oslavujte i malá vítězství. Řím nebyl postaven za jeden den.
-mm-