Více komunikačních kanálů
Mladí lidé očekávají, že se s vaší firmou budou moci spojit různými komunikačními kanály. Podle článku na LinkedIn Pulse byste měli nabídnout zákazníkům celou škálu způsobů, jak může probíhat interakce mezi vámi a klientem. Jestliže stále spoléháte pouze na telefon, u mladších ročníků moc úspěchů s tímto přístupem nesklidíte.
Online nakupování
Digitální revoluce přinesla změny i ve způsobu, jakým se nakupuje. A mladí těmto novým trendům vesel holdují. Rozdíl mezi tím, že si mají přijít do kamenného obchodu něco vyzvednout, a tím, že jim to přijde poštou nebo v digitální podobě, je pro mladší ročníky natolik velký, že může výrazně ovlivnit jejich rozhodnutí, zda nákup uskutečnit nebo ne.
Značky
Mladí klienti velmi dají na značky. Nejedná se přitom o slepé důvěřování, protože mladí lidé mají často čas dělat si rešerše, zjišťovat si názory ostatních, konverzovat o službách se svými vrstevníky. Jakmile se ale značka ukáže jako kvalitní, jsou ochotni ji být věrní.
Non-stop provoz
Mladší zákazníci rozhodně nejsou fanoušky pracovní doby zákaznického servisu od devíti do sedmnácti hodin. Očekávají, že vaše služby budou k dispozici non-stop. To je spojeno s tím, že očekávají, že celá řada věcí bude automatizovaná nebo digitalizovaná, případně bude využívat umělou inteligenci, a nebude tedy vyžadovat zásahy ze strany živých zástupců firmy.
-mm-